Promocja książki dr. Davida Kalisza pt. „Strategie konkurencji. Rynek telewizyjny w Polsce”

Collegium Civitas

zaprasza 5 lipca do Znajomi znajomych w Warszawie

na spotkanie Tajemnice współczesnej telewizji

połączone z promocją książki

dr. Davida Kalisza

pt. „Strategie konkurencji. Rynek telewizyjny w Polsce”.

Jak wygląda współczesny rynek TV w Polsce? Jakie trendy go kształtują? Jakie są prognozy dla rynku TV na najbliższe lata? Jakie są najbardziej skuteczne strategie działania rynku TV?

Paneliści:

Barbara Bilińska-Kępa z Zoom.tv

Joanna Nowakowska z Screenlovers.pl

Już 5 lipca w „Znajomi Znajomych” zostaną odkryte tajemnice współczesnej telewizji. Serdecznie zapraszamy na wieczór autorski promujący książkę pt. „Strategie konkurencji. Rynek telewizyjny w Polsce”.

Miejsce: Znajomi znajomych, 5 lipca 2016 r. godz. 18.00

Fundacja Collegium Civitas wspiera organizacyjnie i promocyjnie wydarzenie.

Rynek TV to bardzo innowacyjny obszar biznesu. Innowacja towarzyszy telewizji od zawsze, szczególnie w czasie integracji z Internetem. Firmy telewizyjne poszukują nowych rynków, tworzą błękitne oceany biznesu. Czy niebawem podstawowa konsumpcja mediów będzie odbywać się przez Internet? Czy istnieje jeszcze wyraźna granica sektora TV? Sukces firmy TV zależy głównie od sprawnej strategii konkurencji. Aby dowiedzieć się, jak telewizja zmieniła się w XXI w. i jak działa, serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu.

FACEBOOK Collegium Civitas

David-Kalisz-Ksiażka