Zapraszamy serdecznie na spotkanie autorskie z Tomaszem Reichem Redaktorem Naczelnym Nowa Warszawa i wykładowcą Collegium Civitas.
Spotkanie połączone będzie z promocją jego najnowszej książki „Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?”.
Zapraszamy 21 kwietnia o godz. 18:00 do Collegium Civitas, do auli A, 12 piętro Pałacu Kultury i Nauki.
W trakcie spotkania będzie możliwość zakupu książki oraz zdobycia autografu autora.
Prowadzący spotkanie: Przemysław Rosa
Fundacja Collegium Civitas wspiera wydarzenie organizacyjnie i promocyjnie.
– – – – – – – – –
„Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?” to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach „z sieci”.
Dowiesz się z niej:
– dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety
– czym jest pierwszy raz w social (czyli jak nawiązać kontakt)
– kiedy komentowanie to już hejtowanie
– dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves’a to niekoniecznie wyróżnienie
– jak opowiedzieć historię… snapując
– i ile prawdy jest w stwierdzeniu „jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz”
Przemysław Rosa – na co dzień pracuje jako Paid Social Manager w Value Media, gdzie odpowiedzialny jest za zarządzanie zespołem zajmującym się optymalizacją kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Z branżą marketingową związany jest od 2009 roku. Przez blisko 6 lat zdobywał doświadczenie w badaniach marketingowych (w TNS Polska oraz GfK Polonia). Przez poprzednik rok (2015) pracował w dziale paid social GroupM, gdzie prowadził na Facebooku kampanie wizerunkowe i performance’owe dla takich klientów jak: Procter & Gamble, Danone, Wrigley oraz GlaxoSmithKline. Z wykształcenia jest socjologiem (Uniwersytet Warszawski) oraz Project Managerem (Szkoła Główna Handlowa). W Szkole Mistrzów Reklamy ukończył kurs strategii komunikacji marki. Od 2011 roku prowadzi bloga LekturyBadacza.pl, na którym publikuje recenzje literatury biznesowej. Poza tym publikuje w serwisach branżowych (np. NowyMarketing.pl) i występuje na konferencjach (ostatnio na XI Kongresie On-Line Marketingu). Na PaidSocial.pl dzieli się swoją wiedzą na temat reklamy w mediach społecznościowych.